Технології в лікарні

Персональні комп’ютери в медичній практиці

 Виділяють два види комп'ютерного забезпечення: програмне і апаратне. Програмне забезпечення включає в себе системне і прикладне. У системне програмне забезпечення входить мережевий інтерфейс, який забезпечує доступ до даних на сервері. База даних управляється прикладною програмою управління (CKБД) і може містити, зокрема, історії хвороби, рентгенівські знімки в цифрованому вигляді, статистичну звітність по стаціонару, бухгалтерський облік. Прикладне забезпечення є програми, для яких, власне, і призначений комп'ютер. Це — обчислення, обробка результатів досліджень, різного роду розрахунки, обмін інформацією між комп'ютерами.

 Комплексна система автоматизації діяльності медичного закладу. Медичні системи, що включають в себе програми, вирішальні вузькі завдання лікарів-фахівців, таких як рентгенолог, УЗД і обробки медичної статистики. 

Цикл автоматизованої інформаційної cиcтеми

 Життєвий цикл автоматизованої інформаційної системи складається з п'яти основних стадій:

  • розробки системи або придбання готової системи;
  • впровадження системи;
  • супроводу програмного забезпечення;
  • екcплуатації системи;
  • демонтажу системи.

 Застосування інформаційних технологій в поліклініці дозволяє:

  1. Підвищити якість надання медичних послуг;
  2. Підвищити задоволеність пацієнтів;
  3. Знизити нелікарняного навантаження на лікарів- спеціалістів;
  4. Поліпшити доступність медичної інформації та швидкість її надання медичному персоналу;
  5. Підвищити ефективність роботи служб забезпечення;
  6. Знизити відсоток випадкових втрат і необґрунтованих витрат медичних матеріалів, обладнання та інвентарю;
  7. Удосконалювати внутрішній медичний облік;
  8. Оптимізувати процес обов'язкової звітності перед вищезазначені організаціями;
  9. Підвищити лояльність лікарів і медичного персоналу;
  10. Представити результати роботи поліклініки для керівництва в реальному часі.

Застоcування інформаційних технологій у реєcтратурі

 Електронна база даних пaцієнтів з повною історією звернень та переліку наданих медичних послуг з їх докладним змістом, починаючи з дати першого звернення. Швидкий контекстний пошук будь-якої інформації в базі даних.

  • Високий ступінь захисту медичних даних.
  • Електронний документообіг.
  • Ведення справ у відповідності з діючими відомчими стандартами та вимогами МОЗ.
  • Управління електронними чергами і електронним записом до фахівців.

Застосування інформаційних технологій у кабінетах фахівців

  • AРМи лікарів- фахівців, що дозволяють вводити медичні дані, телеметрію і супутню інформацію безпосередньо з медичного обладнання в комп'ютерні бази даних під час проведення обстеження в реальному часі з метою їх подальшої обробки, аналізу, зберігання та ведення історії звернень.
  • Електронна автоматизована підготовка призначень, рецептів, виписок, лікарняних листів та інших стандартизованих документів для пацієнтів.


Немає коментарів:

Дописати коментар